Post by metigavaso on Feb 15, 2022 8:21:04 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hello Neighbor ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hello Neighbor IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi rajattomasti helmiä ▞▞▞
▞▞▞ Hello Neighbor 2022 version ▞▞▞
okei näin tapahtui, yritin pelata peliä ja se ei ole huono, säätimet meidän okei, peli on todella hämmentävä, siellä on yksi bugi, talossasi oli vika, jos siirrät roskakoria väärin siemenet lennät sinulle kuolemaan ja et voi poimia hyvin, mutta kaiken kaikkiaan se on hyvä peli.
Surkee peli on sentakiakoskatässäpelissäeivoipelatapuhelimellamut ps4 silti voi muilla peli konsolilla
Tää on tosi hyvä peliiii!!!
Ihan jees mikä jees
Tämä on hämmästyttävää, mutta kun olen menossa pesukoneeseen, se ei voi mennä sisälle. Ja vielä yksi Kun teen ostoksia ja menen laskulle, se menee huonompaan suuntaan ja ostotehtävä ei ole täydellinen. Joten korjaa ongelma. Ja poistin sen myös korjasi ongelman vastaa minulle ja kun vastaus tulee, asenna sovelluksen ok hei hei...
Hello Neighbor 冒險 xaiu
Ihmisten, jotka eivät tee pelejä, animoi tai edes tiedä ensimmäisiä perustietoja 3D-, 2D-animaatioista tai videopelien tekemisestä, heidän on oltava hiljaa! Pelasin tätä peliä, ja se oli PALJON parempi kuin MITÄÄN näistä jackoffeista voisi koskaan kuvitella luovansa itsensä. Jos olet todella hyvä pelaamaan pelejä, sinulla ei ole ongelmia tämän kanssa. Muuten, olen 3D-animaattori, 2D-animaattori sekä pelejä tekevä henkilö (käsikirjoitus, renderöinti jne.) Teen kaiken, joten tiedän ja kuinka vaikeaa videopelin tekeminen on! Nämä asiat eivät ole kävelylenkkejä puistossa! Päästä yli itsevanhurskaan jalustaasi ja älä vain tajua, vaan hyväksy se tosiasia, että et voi tehdä tämän tyyppisiä tuotantoja ja se saa sinut suuttumaan! PS: Kehittäjät, olette kaikki menossa oikeaan suuntaan. Olet vain kirottu huonojen kuluttajien kanssa.
Kiva peli, mutta tämä päivitysohjain ei ollut hyvä, eikä työkalujen valinta helposti, haluamme vanhan päivityksen.....
ARSTAR-TRIKKIT 2021 | ILMAINEN IHMISTEN TARKASTUS Ilmaiset resurssit HELLO NEIGHBOR 🕹️ 【100% TARKISTETTU】 ➢ Anna nyt ja luo resursseja täysin
Paras peli
Erittäin hauska, mutta uusi päivitys on roskaa. Grafiikka on paljon huonompi, enkä pidä osoittimesta ja juoksuanimaatiosta. Vaihda Kiitos.
tämä peli on niin hyvä, mutta se on vähän pelottavaa, jos pelaat sitä yöllä, mutta kaiken kaikkiaan rakastan sitä, siinä on niin paljon tekemistä, että voit myös pelata hänen kanssaan, jos yrität vain pitää hauskaa, mutta se on todella hauskaa bc sinulla on paljon tekemistä, joten suosittelen sen hankkimista
Pidän sovelluksesta ja kaikesta, mutta sinun on ostettava koko peli pelataksesi kaikkia näytelmiä, ja siksi annan sille 2 arvostelua
Peli on todella hyvä, mutta ympyrä on liian suuri, se auttaisi minua ja muita pls. Grafiikka on hyvä, mutta kun heitän esineet lasille ilmaan, se vain putoaa eteeni, kiitos.
Annoin tälle pelille ensin viisi tähteä, kun latasin sen kaksi vuotta sitten, ja nyt tämän päivityksen jälkeen se kertoo minulle, että minun on ostettava. Tee siitä taas ilmainen, jotta voimme silti pitää hauskaa, mitä meillä kaikilla oli ennen kuin te pilasitte sen!!!!
laginen kakka
Minulla on muistilappu 9 512gb 8 gigatavua RAM-muistia. Tämä puhelin on rakennettu tätä varten. Nestejäähdytysjärjestelmä jne. Käytän CPU:ta tällä hetkellä vain 70 prosentilla. Jos puhelimesi viivästyy, tarvitset tehokkaamman laitteen. Pystyn kuitenkin käsittelemään vielä puhtaampaa grafiikkaa kuin tässä pelissä on, joten olen valmis päivitykseen, kun te olette
Kestää kaksi tuntii ladata
No, se oli viiden tähden, mutta syy miksi pelasin tätä johtuu siitä, että minulla ei ole hyvää tietokonetta, eikä minulla ollut rahaa, mainokset olivat ok, sillä ei ollut minulle merkitystä, mutta nyt se on vain kokeilu. , jos aiot tehdä pelistä rahaa, miksi edes kokeilla, vaihda se vain ilmaisesta 15 dollariin Google Playssa tai tee pelistä demoversio ja täysi, kuten geometria ja geometria kojelauta (demo )
Sairaan hyvä peli
Niinoo, mielestäni tämän pelin pitäisi olla ilmainen, kun saat sen, se sanoo, jos haluat tehdä jne. se saa sinut ostamaan pelin, joten mielestäni sen pitäisi olla ilmainen, koska kaiken kaikkiaan tämä peli on niin hauska, että annan sille 2 tähden.
Se on paras peli, jonka olen koskaan pelannut. Voin pelata tätä peliä tuntikausia, mutta kolmannessa näytöksessä on ongelma. En voi pysäyttää junaa saadakseni punaisen avaimen voiman. Yritän pysäyttää junan junan vivun sisällä, mutta se ei toiminut, kokeilin sitä aseman ohjauksesta, mutta se ei toiminut, ehkä se on häiriö, se voi jopa toimia IOS: ssä, Windowsissa tai PS: ssä, muuten se on hyvä peli. Rakastan peliä. En voi pelata green key -peliä ja joskus se katkaisee automaattisesti vallan antavia avaimia. Se on jumala ga
Grafiikka on kamalaa. Ei ollenkaan kuten pikkukuvissa näkyy. Peli on hyvä, mutta ohjaus huono.
🙂🙂🙂😅❤😎🤣🥳
Ihan paras peli kannattaa ladata tää
The Wolf RPG dkui
Hukkaa peli koskaan ja hukkaa dataa ja aikaa. Grafiikka on huonointa eikä grafiikkaa voi vaihtaa korkeaksi, vaikka puhelimessamme olisi paras prosessori. Ja talo on niin pienempi kuin oggyn talo
Ihan okei👍🏻
Tämä on hienoa ja kaikki, siinä on hyvä grafiikka, hyvä pelattavuus ja se on kuin PC-versio, mutta syy tähän on 3 tähteä, koska saavutukset. Ongelma on saavutukset. Et voi saada edes puolta niistä ja pääosaa. Minua ärsyttää se, että et saa edes asetta ja kun kävelet poliisiasemalle, se ei edes anna saavutusta. Korjaa tämä. Ja toinen asia, muistan kun tämä oli ilmaista, miksi tehdä. Tarvitsetko meidän ostavan koko pelin? Oli parempi olla maksamatta
Mukavaa ja pelottavaa tyttärelleni. Mutta lataaminen kestää niin kauan, että minun piti odottaa tunnin! Jopa kun lopetin tämän arvostelun lähettämisen, sen lataaminen oli kynnystä!
Kiitos tästä upeasta mobiilipelistä. Rakastan tätä peliä ja veljeni myös!
Lataa ilmainen Hello Neighbor Androidille: uusin versio puhelimellesi tai ... Lisenssi Ilmainen; Vaatii Android 6.0 tai uudempi; Luokka Seikkailu
Olen todella pettynyt tähän peliin sen jälkeen, mitä kuulin kaikilta youtubereilta ja ystäviltä. Tiedän, että laitteeni ei ole yhteensopiva, mutta se osoittaa vain tämän pelin tekeneiden kyvyttömyyden, koska voin saada paljon paremman grafiikan ja paremman pelattavuuden muissa peleissä, joten miksi ei tämä peli. "VAROITUS: LAITTEESI EI OLE YHTEENSOPIVA" tämä on vain tekosyy piilottaa tosiasia, että he eivät voi luoda parempaa peliä.
Parhaat maksulliset pelit - Microsoft Store
Paras peli milloin❤️❤️
vaihtamalla se on parempi, mutta kromissa sinun on ostettava koko peli ja laatu on erittäin heikko kromissa
Tämä peli on OK, luulisin, että olisin antanut sille 3 tähden, mutta siinä on sellainen häiriö, että kun naapuri tallentaa minut välimuistiin, se heittää minut ilmaan joskus jopa kartan ulkopuolella, joten minun on nollattava pelini, koska takaisin ei ole mahdollista saada mutta muuten ihan hyvä peli!
Paras peli, mutta ensin, kun se oli huono, olin täysin vapaa ja nyt se on hyvä, joten meidän on ostettava
Ehkä pelaan väärin? En päässyt edes sisälle taloon. Se on erittäin haastavaa. Ajattelin, että saisin enemmän tarinaa, kuten näen, kun muut pelaavat ja pelin alussa. Mutta en voinut edes aloittaa. Haluaisin pelata, mutta se oli liian vaikeaa.
Hello Neighbor Kalandjátékok dxag
Ennen oli suosikkini mobiilipelini, mutta sitten pidin vuoden tauon ja nyt kun palaan, minun on maksettava rahaa pelatakseni ensimmäisen näytöksen jälkeen, joten se on nyt perseestä ja surullista on, että se oli kaikki, mitä minäkin pelasin. No, tämä on arvostelu, tee se ilmainen, eikä mikään peli voita sitä, mutta en usko, että se tapahtuu pian...
Tämä on erittäin hauska peli. Lisää toimintaa ja pulmia selviytyäksesi. Jopa alfapelit. Tämä peli on melkoinen seikkailu. Jatka samaan malliin Tiny Build
Ilman ohjaimia olisin arvostellut korkeampia, mutta kun yrität paeta jonkun luota ja liikkeesi on epäröivää ja hidasta, jäät varmasti kiinni. Se tuo turhautumisen tason, jota ei pitäisi olla. En ole varma, tehtiinkö se niin tarkoituksella vai onko se seurausta nopeasta vapauttamisesta, mutta joka tapauksessa se vaatii huomiota. Tässä on paljon potentiaalia, joka voi johtaa fantastiseen seikkailuun, mutta kunnes se toteutuu ja päivitetään, se on pelätty matka hammaslääkäriin!
rakastan sitä, mutta minulla on ongelma, kun minä tai veljeni yritän ladata peliin, se sammuu aina ja sitten se jatkuu ikuisesti, se on ongelma, joten voisitko korjata pelin pls, koska minä ja veljeni olimme kauniita innostunut pelaamaan tätä peliä
Tosi hyvä mutta iksipiste lähtee siitä se ei avaudu
Löydä suosittuja videoita aiheenaan hello neighbor | TikTok
Pov: näet henkilön suorittavan sen loppuun vuodessa 1 vuoden kuluttua : joku suorittaa pelin 7 minuutissa
Se on siisti peli, mutta pääset ulos hyvin nopeasti ja vihaan sitä, mutta se on siisti peli, pelaa sitä huviksesi