Post by metigavaso on Feb 15, 2022 8:14:57 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dragondodo - Jewel Blast ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dragondodo - Jewel Blast IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacke alle ▞▞▞
▞▞▞ Dragondodo - Jewel Blast 2022 version ▞▞▞
Grafikken er unik og iøynefallende. Spillet spilles med de samme målene som andre spill. Jeg vil gjerne se et spill med en ny vri. Dette spillet har forbedret seg og blitt mye morsommere siden sist jeg spilte. Flott jobb!
For mange annonser ødelegger det
Jeg liker ikke all dobbelttrykkingen for å gå videre. spillet er ikke veldig utfordrende.
Virkelig søtt spill, men de konstante annonsene vil irritere deg raskt. Jeg forstår det, nytt spill, trenger annonsepenger, men jøss. Ellers er det virkelig et søtt spill.
Mengden av tillegg er latterlig. Avinstallert
Jeg er på nivå 428 og rydder fortsatt hver gang uten problemer. Jeg savner belønningene, men liker å spille uten å stresse. Jeg trenger det noen ganger. Det er definitivt verdt 5 stjerner.
Alt for mange annonser og ingen måte å få dem til å forsvinne. Når annonsene starter har de fullt volum selv om musikken og lydene fra spillet er dempet. Det suger!
Er dette et barnespill?
2. gang jeg prøver å kommentere. Den første ville ikke poste. "Kommer snart" har vært der lenge. Får ikke svar på mail. Kundeservice??
laget for barn med svært korte oppmerksomhetsspenn. slette.
For mange annonser.. hvert nivå.. så irriterende..
Et morsomt spill å spille!!
Bør forby det
det lar deg ikke komme forbi nr. 6 og så bomber det ut.
Flott spill, perfekt nivå av kompleksitet, moro og annonsene er ikke altfor påtrengende. I motsetning til de fleste spillene jeg spiller som blir avinstallert etter et par uker, føler jeg at dette vil henge rundt . Flott jobb til alle med design og utførelse av dette spillet 👏
Greit nok spill, men 5 sekunders annonser etter hvert nivå er seriøst irriterende
Artig søl
Nydelig liten drage. Spillet er litt enkelt, men morsomt
Mye moro, ikke noe stress, takk!!!
for mange annonser! ekkelt spill noensinne!
Artig spill. Utfordrende. Tilleggene er litt irriterende. Men det er skikkelig ille. Jeg er nesten på 1000 spilte kamper. Veldig avhengighetsskapende! Verdt å laste ned.
Jeg vil like å spille spillet for ikke å se de dumme reklamene etter hver kamp. Kan ikke engang avslutte fordi den X ikke er der engang. Ingen bryr seg om å gjøre det folk spør, og utviklerne vil aldri gi deg et svar tilbake.
Et spill som ikke lar meg gjøre bevegelsene blir raskt avinstallert og min mening blir gitt videre til en bloggervenn.
Annonser er fine når du tester en app, men annonsene for dette spillet er høye og spiller lyd når spillet er dempet
Går fint, grafikken er bra, men spillet mangler et plott eller noe annet. Veldig repeterende.
Morsom
Jeg har akkurat begynt å spille, og jeg vil bare gi deg to stjerner, fordi det er for mange tillegg, og telefonen fryser, så hvis dere kan gjøre noe med det
Det var moro til alle annonsene dukker opp.
Vil ikke oppdatere til et dårlig morsomt spill du tar evigheter for å legge til flere nivåer, så jeg fant andre å spille. Fryser MYE
For mange annonser. Jeg har ikke noe imot annonser, men ikke før hvert nivå. det er ment å være tilfeldig, men de enorme annonsene gjør det kjedelig. jeg avinstallerte appen.
Veldig bra game over-annonser
Elsker spillet og flott grafikk
Grunnen til at jeg ga deg én stjerne er på grunn av alle annonsene hver gang du spiller et nivå eller vinner et nivå, får du annonser, så bli kvitt annonsene
Hadde vært bedre om det ikke var så mange annonser
Ikke engang verdt å gi en vurdering. Utrolig å tvinge spillere til å se 20 til 30 sekunders annonser med hver bevegelse. Når du avslutter spillet, blir du tvunget til å se en 30-sekunders annonse. Ingen måte å stoppe dette på. Hvem vil spille et spill mens du er tvunget til å se annonser. Aldri sett eller opplevd noe så selvdestruktivt av et selskap. Ser ut til at de har oppfunnet et spill for andre selskaper å annonsere for spillene deres. Jeg vil ikke være en del av det. Avinstallert
jeg elsker å spille dette spillet. selv om jeg kanskje slutter å spille den. Jeg vet at annonser er nødvendige, jeg har ingen problemer med dem. men når de bryter inn midt i kampen. det er bare plan irriterende.
vi er tilbake til å se 2 annonser for å spille 1 spill. Jeg har ikke noe imot å se 1 og, men 2 per spill b4 du kan spille det, ikke kommer til å fortsette å spille det hvis det er det du gjør. bli kvitt 1 av dem. Ikke verdt bryet.
Balls Breaker HD Jocuri obișnuite ujh
Hei bh spill
Greit så for
Bra spill veldig underholdning, for mye legger til tho!
Dragondodo - Jewel Blast Gündəlik zwfs
Hvem lager denne typen spill. Den kopierer alt fra candy crush. Og babydragen er den verste tingen noensinne i verden. Og ansiktet er som et .......... . Jeg skulle ønske Google fjerner dette spillet fra playstore. Den som lager dette spillet er ....... (slang)
For mange annonser! Flott spill som jeg ville betalt for å være annonsefritt.
Jeg har hatt sentral
Dragondodo - Jewel Blast Gündəlik zwfs
nr 357 og 451 har en feil.. vises flere ganger og det er ikke mulig å få 3 stjerner i disse to spillene...
hva er neste etter nivå 1600? den vises bare kommer snart..jeg venter i mer enn en måned..siste oppdatering gjort ennå, spillet er satt på pause på nivå 1600..dette er dårlig..😡